۰

چگونه عطر خود را برای فصول انتخاب کنید : زمستان اینجاست با آغوش باز. با سردتر شدن هوا، همه ما در حال تغییر زیادی هستیم. کاپشن کتانی ما راه را برای عطر چرمی ما باز می کند و زمان آن رسیده که در مورد عطر روزانه خود تجدید نظر کنیم.

\"چگونه
\"\"

انتخاب یک عطر جدید می تواند خسته کننده باشد. البته باید به روندها توجه کنیم. اما بیش از هر چیز باید نیازهای شخصی خود را در اولویت قرار دهیم. هیچ چیز بدتر از انتخاب عطری نیست که از پوشیدن آن مطمئن نیستید یا چیزی که با نیازهای شما مطابقت ندارد.

ابتدا به جلو نگاه کنید و از خود بپرسید که من در این فصل چه کار می کنم؟

آیا قصد دارید در یک شهر جدید شراب بنوشید و غذا بخورید، خورشید را در سراسر جهان تعقیب کنید یا اولین دانه های برف را در کوهستان در آغوش بگیرید؟ هر چیزی که نیاز دارید، رایحه ای برای شما وجود دارد. چه به نکات برتر یا توصیه های عطری نیاز داشته باشید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم آزمایشی باشید.

هنگام حرکت از پاییز به زمستان، باید عطری متعادل را در نظر بگیریم که بهترین های هر دو دنیا را در یک عطر ترکیب می کند. هیچ فایده ای ندارد که در تابستان خود از احساس تمام مرکبات و گل استفاده کنید. ممکن است در یک جمعیت با بوی سنگین گم شود. به همین ترتیب، برای سفارش مجدد آن کالای مورد علاقه غنی زمستانی کسری زود است.

 در اینجا برخی از مواد عالی برای ترکیب و برخی از گزینه های عطر برای زمستان دنج آورده شده است.

 این مرکبات قدرتمند، گامی نرم به سوی نت‌های شرقی تیز و قوی‌تری می‌برند که همگی ما در هوای سردتر می‌پسندیم. علاوه بر این، عطرهای مرکباتی به دلیل تأثیرشان بر سیستم عصبی، در کاهش اضطراب و بی‌خوابی مؤثر هستند، که برای آن دسته از ما که با روزهای کوتاه‌تر مقابله می‌کنیم، فوق‌العاده است.

خوشبختانه، ما در حال آزمایش بوده‌ایم. ترکیب یک عصاره حیاتی از دسته‌ی تازه (زرد) با یک عصاره حیاتی از دسته‌ی گرم (آبی)، ترکیبی بی‌نظیر از گرمی و طراوت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای آن‌هایی که از رایحه‌های گیاهی نوردیک با لمسی از تانگ لذت می‌برند، ما Cèdre Blond را عرضه داریم. سدر چرمی به زیبایی با مرکبات، گیاهان و ادویه‌های تند ترکیب شده و همراه هم عطری چوبی ملایم با نت‌های دودی تنباکوی بلوند و آبسنت گرم‌کننده ایجاد می‌کنند.

برگاموت نوآر نیز تضادی کامل بین طراوت و گرما ارائه می‌دهد. ترکیب دو متضاد در یک مخلوط پر از نور و تاریکی. زینت بخشیدن به این عطر با ترنج خوشمزه، همراه با دانه‌های فلفل صورتی تند، صدایی درخشان ایجاد می‌کند. چوب صندل گرم، حسی آرام به رایحه می‌بخشد و پوست را نرم می‌کند.

\"\"
\"عطر

زمانی که هوای سرد میشود، وقت آن است که با برخی از نت های عمیق تر طبیعت، دوباره استفاده کنید. عطرهایی با نت های چوبی مانند سدر، چوب صندل و مشک را امتحان کنید. اینها را با چیزی سبک و لطیف، مانند اسطوخودوس یا گل رز ترکیب کنید تا حس حسی ایجاد کنید. اگر هنوز به دنبال الهام هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

امسال ما ترکیب جدید نسخه پاییز/زمستان، oud wood را معرفی می کنیم . ترکیب شده با ، هل خزه، رز ریواس و مشک چوب صندل. این عطر تند، گرم و معدنی، داستان گل رز زیر برف است.

نت های بالایی هل و فلفل صورتی لذت بخش هستند. این ترکیب از رز مراکشی که توسط چای اولانگ نوازش شده است، رونمایی می کند. نت‌های پایه چوب صندل، چرم و تنباکو که زیر رایحه سرد برف استراحت می‌کنند، حواس را تقویت می‌کنند و در عین حال کاربر را به چیزهای بیشتر جذب می‌کنند.

منبع

اشتراک گذاری:
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها